ÜYELİK

ŞİFREMİ UNUTTUM NE YAPMALIYIM?

Üye girişi ekranında yer alan “Şifremi Unuttum” seçeneğine tıklayarak, mail bilgini girdikten sonra anında şifre değişikliği yapabilirsiniz.

SİPARİŞ

SİPARİŞİMİ VERDİM, NE KADAR SÜREDE TESLİM EDİLİR? 

  • Mesai saatleri içerisinde verilen tüm siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. Mesai saatlerimiz (8:00-18:30) 
  • Hafta sonu verilen tüm siparişler pazartesi günü gün içinde kargoya teslim edilecektir. 
  • Teslimat süresi 1-3 iş günü içerisinde kargo firmasına bağlı olarak teslim edilmiş olacaktır.

HAVALE ÖDEME YÖNTEMİ İLE SİPARİŞ OLUŞTURABİLİR MİYİM?

Web sitemiz üzerinden havale yöntemi ile sipariş alınmaktadır. Ödeme ekranında havale yöntemini seçtikten sonra banka bilgilerimize ulaşabilirsiniz.

ÜRÜNLER HAKKINDA MERAK ETTİĞİM DETAYLAR VAR, NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

Merak etmiş olduğunuz ürünün sayfasına girerek sol alt kısımda bulunan 'BİLGİ' butonuna tıklayarak ürün hakkında detaylara ulaşabilir veya sitemizin sağ alt kısımda yer alan Whatsapp destek hattı üzerinden bizlere ulaşabilir, aklınıza takılan her türlü detayı sorabilirsiniz. Sizlere en kısa sürede yanıt verilecektir.

TESLİMAT 

TESLİMATLAR HANGİ KARGO ŞİRKETİ İLE YAPILMAKTADIR?

Gönderilerinizi Sürat Kargo aracılığıyla göndermekteyiz.

İADE

İADE SÜRECİNDE NELERE DİKKAT ETMEM GEREKİYOR?

  • Ürün ile birlikte gönderilen etiketlerin hiçbir şekilde sökülmemiş/zarara uğramamış olmaları gerekir.
  • Ürünlerin görüntülerinde ve/veya yapılarında bozulmalar olmamalıdır.
  • Ürün kullanılmamış ve/veya giyilmemiş olmalıdır.
  • Ürünün fatura ve sipariş etiketlerinin ürün ile birlikte gönderilmesi gerekir.  Aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.
  • İade kargo ücretleri her zaman ücretsizdir.
  • Kişiselleştirilmiş ürünler hiçbir zaman değiştirilemez ve iade edilemez.

İADE TALEBİNİ NASIL OLUŞTURABİLİRİM?

Sağ üst tarafta yer alan Hesabım > İade Taleplerim sekmesinden ilgili sipariş numarası ile iade işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

İADE TALEBİ SÜRESİ NE KADAR?

Ürün size teslim edildiği günden itibaren, 14 gün içerisinde iade hakkınız bulunmaktadır.

İADE ÜRÜNÜN KARGO ÜCRETİNİ KİM ÖDER?

İade kargolarının ücretleri tarafımıza aittir.

İADE ÜRÜNÜMÜ HANGİ KARGO FİRMASINA VEREBİLİRİM?

Anlaşmalı olduğumuz 'sürat kargo' firmasına verebilirsiniz.

İADE ÜRÜNÜMÜ HANGİ ADRESE VEREBİLİRİM?

İade ürününüzü anlaşmamızın bulunduğu sürat kargoya '1309641230' numaralı kodu veya 'çobançeşme mahallesi selvi sokak no:3 kat:3 PLATİN MODA TASARIM Bahçelievler/İstanbul' adresimizi iletebilirsiniz. 

GERİ ÖDEMENİZİ NASIL ALACAKSINIZ?

İade onaylandıktan sonra tutarı satın alma işlemi yaparken kullandığınız ödeme yöntemiyle alırsınız. 

GERİ ÖDEMEMİZİ NE ZAMAN ALABİLİRİZ?

İade tarafımıza ulaştıktan ve onaylandıktan sonra 3 iş günü içinde geri ödemeniz tarafınıza yapılacaktır. İadenin hesabınızda görünmesi için geçen her zaman dilimi bankanıza bağlı olacaktır. Müşteri hizmetlerimiz tarafından ödemenin yapıldığı bilgisi verilecektir. 

  • Banka kartı ile yapılan işlemlerde 7-14 iş günü arası hesabınıza yansır. 
  • Kredi kartı ile yapılan işlemlerde ise 1-3 iş günü arası hesabınıza yansır.

GERİ ÖDEME TUTARI YANLIŞSA NE YAPABİLİRİZ?

Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz, sorununuzu en kısa sürede çözeceğiz.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 

YOURNAME.COM'DA ÜRÜN DEĞİŞİMİ YAPABİLİR MİYİZ?

Elbette, müşteri temsilcilerimiz ile veya whatsapp üzerinden bizlerle iletişime geçerek değişim işlemlerinizi gerçekleştirebiliriz.

DEĞİŞİM SÜREMİZ KAÇ GÜN?

15 gün içinde değişim talebinde bulunabilirsiniz.

HANGİ DURUMLARDA DEĞİŞİM TALEBİMİZ RED EDİLİR?

Ürün kusurlu ve/veya giyilmiş ise ürün değişim talebi her zaman reddedilecek ve tarafınıza ürününüz geri gönderilecektir.

 

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 

GÖRSELDE GÖRDÜĞÜM AYNI ÜRÜNÜ ALACAK MIYIM? 

Evet, YOURNAME.COM web sitesinde ürünlerin özelliklerini (renk,doku vb.) gerçeğine en uygun halde göstermek için azami gayreti göstermekteyiz.

 

 

 

 

 

 

Soru, görüş ve önerileriniz için iletişim kısmında yer alan seçeneklerden herhangi birini seçerek bizlerle iletişime geçebilirsiniz. Keyifli alışverişler dileriz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.