1- İade hakkının kullanılması için 14 (on dört) günlük süre içinde üye olup alışveriş yaptıysanız Hesabım > İade Taleplerim > iade talebi oluştur alanından iade talebi oluşturabilirsiniz. Ya da Satıcı’ya telefon ile Whatsapp üzerinden (+90 532 258 13 09) bildirimde bulunulması ve iade edilmek istenen ürün ve ürünlerin kullanılmamış ve Satıcı tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır.
2- Özürlü ürünlerde (defo, yırtık) kargo Satıcıya aittir.
3- Anlaşmalı kargolarımız dışında tarafımıza gönderilen kargolarınız kabul edilmez.
4- Sadece ambalajı açılmamış, orijinalliği bozulmamış ürünlerde iade mevcuttur. İade hakkının kullanılması için 14 (on dört) günlük süre içinde hesabınızdan veya Satıcı’ya telefon ile Whatsapp üzerinden (+90 532 258 13) bildirimde bulunulması İade istenen Ürün ve ürünlerin kullanılmamış ve satıcı tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır.
5- Keyfi (bedenin küçük ya da büyük gelmesi, ürünü beğenmeme, vs.) iadelerde kargo ücretleri alıcıya aittir.
6- Üretim hatası olmayan iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.
7- Ücret iadesi teslimattan 3 iş günü içinde para iadesi yapılacaktır. Müşterinin bankasına göre 1-3 iş günü arasında gönderim değişmektedir.
8- Sepet kampanyalarında çoklu alım siparişlerinin iadesinde tüm siparişin iade edilmesi gerekmektedir.
9- HepsiJET kargo firması ile gelen siparişlerin iadesi için 1309641320 müşteri numarası ile birlikte en yakın Sürat kargo şubesine verilmesi gerekmektedir.